De fem store
Det er vårt mål å være den unike koblingen mellom deg, forhandler og produsent. For å oppnå dette, har vi som mål å serve deg med produkttilgjengelighet, konkurransedyktige priser samt best mulige løsninger og tjenester som vil gjøre deg i stand til å utvikle virksomheten og forbedre salg og service overfor dine egne kunder.
Våre viktigste produktgrupper er:
• Rekvisita & papir
• IT produkter & tilbehør
• Ergonomi & helse
• Printere & scannere
• Kontorrekvisita & kontormaskiner
Bredeste & dypeste Sortiment
Vi er stolte distribusjonspartnere for HP, Logitech, Artline, Canon, Belkin, Brother, Samsung, Mousetrapper, Epson, Herma, Xerox, Esselte, Kyocera, PNY, Dbramante, 3M, Steppie og mange flere. Vi har faktisk sikret oss mer enn 90 distribusjonsavtaler, som gir deg et stort og omfattende utvalg av lagerførte IT-produkter, forbruksvarer og kontorrekvisita.
Regelmessig sortimentsevaluering
Vi gjennomgår vårt sortiment ofte, og tilpasser det for å dekke våre kunders behov. Vi fjerner uttdaterte produkter og introdusere både nye linjer og merker på regelmessig basis. Der det er aktuelt innenfor våre individuelle områder, vil vi også opprettholde et sett med "god, bedre, best" alternativer.
Drop-shipment & emballasjeservice
Hvis du er forhandler uten lager, kan du dra nytte av våre drop-shipping tjenester. Dette er også en kostnadsbesparende tjeneste hvor du reduserer kapitalbinding i varelager og lagerarbeidere. Ved hjelp av Despec drop-shipping løsning, vil vi sikre at logoen vil være synlig på følgeseddler som om forsendelsen ble sendt fra deg. Vi tilbyr også skreddersydde pakking- og merkemuligheter for individuelle behov. For spesielle behov av produkt eller leveringsparametere, kan vi tilby en total pakke inkludert blisterforpakninger, merking, stykklevering, spesialtransport etc.
Kvalitet i hver levering
Høy kvalitet i alle våre daglige forsendelser er av største viktighet for oss - og en stor fordel for deg. Vi har flere undersøkelser og kontroller, og vi har implementert et nytt lagerstyringssystem, som vil gi oss en jevn kvalitet på utgående ordre og en leveringssikkerhet på 99 % av lagerføre varer. Du kan stole på våre logistikktjenester. Til våre kunder og sluttbrukeres fordel, tilbyr vi en sen ordre bestillingstid for e-handel ordre, som vi vil levere i løpet av neste arbeidsdag.
RMA
Du kan enkelt - ved hjelp at webskjema - be om, og få tillatelse til å returnere varer - av en rekke årsaker, inkludert feil, garantisaker eller bare at du angrer et kjøp.
Account Management
Vi tar sikte på langsiktige relasjoner og legger stor innsats i å forstå deres forretningsmodell. Når du er kunde hos Despec, vil du få din egen Despec kontaktperson, som er lett tilgjengelig og dermed vil være ansvarlig for å videreutvikle og styrke vårt samarbeid. Despec sitt salgsteam er tilgjengelig for å sikre, optimalisere og utvikle din virksomheten i form av sortimentsutvalg, prissetting, leveringsvilkår etc. Alle ansatte er fullt kvalifisert til å gi deg relevant markedsinformasjon, produktnyheter og kampanjeinformasjon.
Markedsstøtte
Vår markedsavdeling kan hjelpe deg med relevant markedsføringsmateriell - fra leverandører eller direkte fra vår egen kreative produksjon.
Despec nyhetsbrev og kampanjer som blir lagt ut på despec.no inneholder informasjon og inspirasjon som du kan bruke i din egen virksomhet. Markedsavdelingen kan justere bannermateriell slik, at det passer dine behov og mål. Vi kan hjelpe deg med linker til produktbilder, produkttekster og POS materiell.
Kundeservice
I din daglige virksomhet, er du velkommen til å kontakte Despec kundestøtte for rask og effektiv hjelp. Vår dedikerte kundestøtte er kunnskapsrik og kompetent og har flere års erfaring som gir kundeservice med et smil.
Ink & Toner guide
Vårt mest anvendte verktøy eller funksjon blir stadig forbedret for å gi beste treff av blekk og toner til bestemte printer modeller. Ink & Toner guiden er gratis tilgjengelig for alle web shop brukere, og er også tilgjengelig som en betalt abonnementstjeneste som kan implementeres på din egen nettbutikk eller i deres egne systemer. Vi har for tiden 86.000 kjente skrivere i systemet - med en Despec-treff på 9000 forbruksvarer, samt kjennskap til ytterligere 15 000 som ikke er lagerført sortiment.
Webshop med unike funksjoner
Som en avspeiling av vår strategi om å investere i intelligente IT-tjenester, ble Despecs webshop i 2016 gitt en funksjonell oppdatering og en ny responsiv design. Vi har nå nye funksjoner som fasettert søk, tydelig BID prising, IP lockout, støtte for mobil, online RMA service, samt våre vanlige funksjoner; Egen brukeradministrasjon, flere handlekurver, faktura- og ordrehistorikk , kampanje oversikt, egne artikkelnummer, eget sortiment, - og vår Ink & Toner guide.
Integrasjon
Despec støtter alle typer integrasjon - fra fastformaterte CSV-filer i e-postmeldinger via tradisjonelle EDI-meldinger til svært tilpasningsdyktige sanntid webtjenester. Vi har en tredje part konsulent til support av vår taktiske integrasjon- og driftsoperasjoner, og vi bruker den nyeste versjonen av Microsoft BizTalk og andre verktøy for å legge til rette for en myriade av forbindelser med kunder og partnere.
Prisume
Prisume er en automatisert leveringstjeneste basert på en unik og problemfri løsning. Prisume forenkler enhets- og rekvisita administrasjon ved å kombinere det beste fra Despec Nordic og 3manager. Målet er å optimalisere og automatisere skriver administrasjonen din på den enkleste måten.
Finn ut hvordan Prisume kan hjelpe deg med å administrere skriverne dine og bli mer produktiv samtidig som du reduserer tidsforbruk og kostnader.
BID Prissetning - administrasjon & management
Mye av virksomheten i dag er basert på BID prissetting. Despec understøtter og håndterer også BID, slik at leverandør og forhandler kan markedsføre produkter til attraktive priser mot spesifikke segmenter og samtidig overlate den administrative del til Despec.
Omfattende kredittfasilitering
Du blir tilbudt kredittrammer og betalingsvilkår i samsvar med vår risikovurdering og dine individuelle behov.
E-Invoicing & regnskap
Vi er alltid tilgjengelig for individuell og personlig support, uansett om du behøver å få tak i gamle dokumenter, hjelp til å få frem leveringer eller sjekke saldoen på din konto.